Het mooiste dorp opruimen
Wandelen combineren met het opruimen van ons mooie dorp? Zaterdag 11 mei gaan we ‘het mooiste
dorp van de Achterhoek’ helemaal opruimen. Daar hebben we uiteraard vele handen voor nodig!
We hopen op veel opgave zodat het dorp en omgeving opgeruimd kunnen worden. Startplek is de
BMV. Hier zal een spaarvarkentje staan voor een vrijwillige bijdrage waarmee prikstokken gekocht
gaan worden, zodat voor wie wil vaker ons dorp op kan ruimen. Opgeven tot 4 mei bij Inge Klein
Goldewijk. Tel: 06-22258145